Zakończenie Roku Szkolnego

Hej ! 
Dziś postanowiłam do Was napisać. Wiem, że już są Wakacje, ale chciałabym napisać o troszeczkę dawnych wydarzeniach. A więc jak wiadomo 26 czerwca każdy zakończył rok szkolny. U mnie wyglądało to tak najpierw poszliśmy do szkoły odbył się cudowny apel razem z moja przyjaciółką Natalią ( http://believe-in-dreaams.blogspot.com/) i jej chłopakiem staliśmy w poczcie sztandarowym. Później po uroczystości wszyscy byli radośni, że już są WAKACJE. Poszliśmy do klasy, by pożegnać się z naszą kochaną wychowawczynią. Oczywiście kiedy pani wręczała świadectwa nie jednej osobie popłynęła łza po policzku, bo idziemy do Gimnazjum i klasa będzie rozdzielona. Teraz chyba już każdy wie z kim jest :) Niektórzy są zadowoleni,a niektórzy zezłoszczeni. U mnie w klasie były tylko 5 czerwonych pasków w tym ja :) Po pożegnaniach wróciliśmy do domu i zaczęliśmy Wakacje. Ja po pysznym obiadku pojechałam do Natalii była oczywiście sesyjka. 
Ostatnie zdjęcia z moją byłą klasą : 










 Sesyjka u Natalii : 



Takich Kresek oczywiście nie rysuję na codzień.
Już nie mogę się doczekać Jutra bo przyjeżdżają do mnie 2 siostry. <3333
Obserwujcie, Komentujcie !! <3 Do Następnego Postu Misiaczki :) <3 
Do Następnego Pościka <3
Pozdrawiam Wszystkim !!!

1 komentarz :

  1. Super fotki. Ja na co dzień się nie maluję. A u mnie w klasie było 22 paski na 29 osób xd w tym ja z prawie najwyższą średnią, a w reszcie klas po 2 paski.
    U mnie nowy post, miło będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Karlyss Blog © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka